0
Є відповідь

Чекаю терміново відповідь

Настя Яркова 7 років тому оновлений 6 років тому 8
Купила 18.03 планшет,19.04 занесла в магазин на ремонт,він не заряджався, і до сьогодні мені ніхто не звонить,.Питання  -"скільки його триматимуть в сервісному центрі,може всю гарантію щоб більше не приносила?" Скільки найбільше його можуть примати?Це не серйозно

Відповідь

+1
Відповідь
Є відповідь
Анастасіє, планшет вже чекає на вас в магазині. Вчора менеджери не змогли до вас дотелефонуватись.

Вибачте за затримку,виробник Goclever ніяк не хоче оперативно ремонтувати, мабуть ми відмовимся від продажів цієї марки. 
ПОГАНО, Я НЕ ЗАДОВОЛЕНИЙ
Це не моі проблеми
Позначка задоволеності від Настя Яркова 7 років тому
Доброго вечора, Анастасіє.

Вибачте, що така ситуація сталася, це неприпустимо. Я обов´язково розберуся чому таке непоробство сталося.

Напишіть, будь-ласка, номер квитанції, щоб я зміг дізнатися в чому справа. Можна сюди, можна на почту valentin@ktc-ua.com.
Анастасіє, напишіть, будь-ласка, номер квитанції, щоб можна було розпочати вирішення проблеми.
+1
Відповідь
Є відповідь
Анастасіє, планшет вже чекає на вас в магазині. Вчора менеджери не змогли до вас дотелефонуватись.

Вибачте за затримку,виробник Goclever ніяк не хоче оперативно ремонтувати, мабуть ми відмовимся від продажів цієї марки. 
Планшет забрала,заряджається,тепер інша проблема!)Зарядила я його до кінця,і через 40хв,батарея сіла повністю.Потім зробила меншу яскравість екрану,так само!не розумію
Забрала планшет з ремонту,можливо він і не розряджається так швидко як раніше,тому що він включився,сенсор не відреагував на розблокування,погас екран,кнопка вкл,викл не реагує. Навіщо мені такий планшет,який більше ремонтується ніж викоистовується????
Анастасіє, передала інформацію у магазин Кузнецовська. Чи зв'язалися з Вами?