0
Under review

Смішна ситуйовина :)

vadyan vad 3 роки тому оновлено Альона (адвокат клієнта) 2 роки тому 2

Доброго дня, купив у вас килимок A4tech X7-300MP, приніс додому - знайшов на ньому брак. На слідуючий день приніс назад поміняти. Продавець подивилася і погодилась поміняти, все ОК. Приношу знову додому, кладу на стіл... мені дали не ту модель килимка (дали A4tech X7-500MP замість A4tech X7-300MP), на вигляд вони однакові ні я ні продавець цього не помітили, просто 500МР трохи більше розмірами і на 50грн, дорожче. Я не проти залишити більший килимок собі, тільки як вам доплатити 50 грн ? бажано щоб менше бігати я несильно близько живу до магазину на вул.Чорновола де брав килимка. Чи треба обов'язково поміняти на той самий який я купував спочатку ?

Відповідь

Відповідь
Under review

Доброго дня!

Дякуємо за Ваше звернення.

Зателефонуйте, будь ласка, на нашу гарячу лінію за номером 0-800-21-04-84 для уточнення ваших даних і узгодження подальших дій.

З повагою, Компанія КТС.

p.s. Ідеальний для мене вихід перерахувати вам на картку привата 50 грн.

Відповідь
Under review

Доброго дня!

Дякуємо за Ваше звернення.

Зателефонуйте, будь ласка, на нашу гарячу лінію за номером 0-800-21-04-84 для уточнення ваших даних і узгодження подальших дій.

З повагою, Компанія КТС.