0
Answered

Чекаю терміново відповідь

Настя Яркова 6 years ago updated 6 years ago 8
Купила 18.03 планшет,19.04 занесла в магазин на ремонт,він не заряджався, і до сьогодні мені ніхто не звонить,.Питання  -"скільки його триматимуть в сервісному центрі,може всю гарантію щоб більше не приносила?" Скільки найбільше його можуть примати?Це не серйозно

Answer

+1
Answer
Answered
Анастасіє, планшет вже чекає на вас в магазині. Вчора менеджери не змогли до вас дотелефонуватись.

Вибачте за затримку,виробник Goclever ніяк не хоче оперативно ремонтувати, мабуть ми відмовимся від продажів цієї марки. 
BAD, I'M UNSATISFIED
Це не моі проблеми
Satisfaction mark by Настя Яркова 6 years ago
Доброго вечора, Анастасіє.

Вибачте, що така ситуація сталася, це неприпустимо. Я обов´язково розберуся чому таке непоробство сталося.

Напишіть, будь-ласка, номер квитанції, щоб я зміг дізнатися в чому справа. Можна сюди, можна на почту valentin@ktc-ua.com.
Анастасіє, напишіть, будь-ласка, номер квитанції, щоб можна було розпочати вирішення проблеми.
+1
Answer
Answered
Анастасіє, планшет вже чекає на вас в магазині. Вчора менеджери не змогли до вас дотелефонуватись.

Вибачте за затримку,виробник Goclever ніяк не хоче оперативно ремонтувати, мабуть ми відмовимся від продажів цієї марки. 
Планшет забрала,заряджається,тепер інша проблема!)Зарядила я його до кінця,і через 40хв,батарея сіла повністю.Потім зробила меншу яскравість екрану,так само!не розумію
Забрала планшет з ремонту,можливо він і не розряджається так швидко як раніше,тому що він включився,сенсор не відреагував на розблокування,погас екран,кнопка вкл,викл не реагує. Навіщо мені такий планшет,який більше ремонтується ніж викоистовується????
Анастасіє, передала інформацію у магазин Кузнецовська. Чи зв'язалися з Вами?